Κοπή Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας από την Παγκρήτιο Ένωση
Αγαπητά μέλη, Σας ενημερώνουμε ότι την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020 γίνεται η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας στο λιμάνι του Πειραιά σε πλοίο
διαβάστε το υπόλοιπο κείμενο…Κοπή Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας από την Παγκρήτιο Ένωση
